frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

Standa Palas stpalas na volny.cz
Středa Říjen 19 23:08:21 CEST 2022

Tohle jsem nedávno taky řešil. Jednalo se o frekvenční měniče Delta. Od
dodavatele jsem zjistil že pro případy kdy fíčko  vypadává je na měniči
na boku nenápdná propojka která když se odšroubuje, tak se odpojí
vstupní filtr. Pomohlo to. Asi to úplně ideální není ale nakonec jsem
našel doporučení k odpojení i v návodu od výrobce, tak snad výrobce ví,
co dělá.