Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 19 22:19:44 CEST 2022

Ne. Já jsem to pochopil tak, že tam místo 5V máte míň, a tak máte velmi
malý budget pro stabilizaci těch 3.3V.
Navíc tam máte mizerné kondenzátory a zřejmě dost vysoký a nerovnoměrný
odběr, tak už to stabilizátor 3.3V
za takových hraničních podmínek nedává.

Proto jsem navrhoval podepřít diodou stabilizátor 5V, tím zvýšit rezervu
následujícího stabilizátoru 5V->3.3V.
A dát tam pořádné kondenzátory, který mu pomůžou s proudovými špičkami.
Prostě triviální úpravy.

PL