Hrany 74AC14

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 19 13:21:48 CEST 2022

Tu bude snad zalezat trocha aj na vyrobcovi.

AC je CMOS. V szza008 resp. szza010 su vystupne charakteristiky, zo
smernice sa da vypocitat odpor kanalu a potom to je RC konstanta.
Viacmenej.

V druhej polovici tych appnote je dynamicke meranie pri zatazi vedenim co
je otvorene na konci. To sice nie je to co si chcel, ale je to zaujimave.

wek