frekvencni menic, destrukce pri prvnim zapojeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 18 17:09:15 CEST 2022

na tohle jsem uz narazil. malinkaty FM commandery k pidi soustruhu a
ATAS vretenu mam 1500hz. prej snad staci u prodejce podepsat nejakej
papir a on doda i ty vyssi frekvence.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65