Varianty riesenia IO-pinov - linearny stabilizator

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 18 14:35:18 CEST 2022

Já bych teda doporučil místo otázky

"Ako realizovat prevod logickych urovni pri glitchoch na napajacich napatiach prevodnika?"

Řešit otázku
"Ako realizovat napájací obvod aby nerobil glithe"
A jako odpověď navrhuji:
"Dát tam jiný LDO, kterému stačí menší Udrop než letitému 1117, nejlépe
aby byla rezerva aspoň 0,5 V"
Tzn. měl by mít v DS garantováno těch 3,3 z min 4,8-0,5=4,3 V.

PH