Re: Hezký generátor ns pulzu

Úterý Říjen 18 14:19:41 CEST 2022

No hezké to je, ale jak může 1 ns impulz produkovat vrabčí hnízdo, kde
je tranzistor s nožičkama a ostatní součástky na tom nejsou o nic líp?
Kdyby byla nějaká SMD verze... Ten tranzistor v TME sice nemají, ale
aspoň ho tam mají uvedený. Zatím co autor píše "avalanche transistor", v
datasheetu je "NPN transistor designed for ultra high speed saturated
switching applications" Takže je naděje, že nějaké podobné spínací
tranzistory se budou chovat podobně? Jako studenti jsme tahali z Drážďan
nějaké mimotolerantní tranzistory snad dokonce bez označení a z jednoho
se mi povedlo udělat dost širokopásmový generátor modulovaného šumu.
Přes velký odpor jsem ho připojil na 220V šumělo to brutálně až v TV pásmu.

Anděl