Re: Kombinovaná elektrocentrála

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Říjen 18 12:28:31 CEST 2022

Dne 17.10.2022 v 18:55 konference na vojtek.biz napsal(a):
> Nikdy jsem na jinou nenarazil - ale nejsem expert. Kazdopadne pokud ji potrebujete stejne koupite tu co sezenete. Najou uz dost dlouho bezne dostupne.
> 8 kW uz je poradna centrala pocitejte tak 50k Pokud to chcete na trvalejsi provoz sel bych do nafty. Idealne nejaka jeta profi rada, ale ty ted asi taky nebudou ☹
> J.V.

Dobrý den,

děkuji za info.
Nakonec jsem objednal Könner & Söhnen KS 7000E G, protože jsem si změřil
rozběhové proudy všech relevantních spotřebičů, které potřebuji
zálohovat (mrazničky a chladničky), a mělo by se to s 50% rezervou pokrýt.

Kombinaci benzín/LPG preferuji kvůli tomu, že zvažuji přechod ze zemního
plynu na topení a ohřev TUV na propan, a tak bych měl pro zálohování EE
k dispozici propan ze zásobníku. Ale to jen v případě, že dodávky
zemního plynu zkolabují nebo se stanou neúnosně drahými. Zatím nám to
cenově vychází +/- stejně.
Naftu na nic nepoužívám, takže bych očekával problém s trvanlivostí při
delším skladování.

Ještě jednou díky

jf