Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Říjen 17 18:44:36 CEST 2022

Treba tady
https://www.foxel.cz
maji toho vagon.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, October 13, 2022 11:53 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Dobry den

nemate tip na eshop ktery ma sortiment neizolovanych lisovacich kabelovych
dutinek ? Takove ty pocinovane tenkostenne trubicky s nabehem.

Driv jsem je bral v GESu kde meli velky vyber - pro kazdy prumer nekolik
delek, ale ted nevim kde brat. S GESem je asi definitivne amen.

Vsude nejake maji (gme,PSel,..), ale jen par prumeru a bez vyberu delek.