Re: slusnejsie LDO alebo trebars aj HDO (high-drop) co znesie relativne vysoke napajacie napatia, was: Palubka - jak udělat hladove oko?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 17 13:59:43 CEST 2022

Tranzistor, odpor, zenerka

Nebo, jestli to má být i trochu LDO, tak 3 tranzistory atd. Ale to už
nemusí správně chodit na první zapojení. Ale po troše snažení jde drop
třeba 1-150 V.

PH