RPi + SPI TFT (ILI9488 driver)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 17 13:32:28 CEST 2022

No to sice overene nemam (ach jo, ja teda nainstalim 32b malinu a testnu
to), ale 1) S cinanem od ktereho jsem kupoval mam dobre zkusenosti, 2)
zadny 'oficialni' waweshare display pro malinu (s konektorem odpovidajicim
maline) ILI9488 nema
Takze mozne to sice je, ale pravdepodobne moc ne - overim.
BR,
Marek