RE: OT: Měděná topná spirála.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Říjen 17 13:18:10 CEST 2022

Ta nádoba nerez je můj svařenec, objednal jsem nerez víka, nechal skružit
plechy, argonem jsem povařil. Ty spirály prý vyrábí někde v Turecku. IVARCZ
to jenom dováží. Už jsem jim psal, samozřejmě že nepřiznali nic.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, October 16, 2022 11:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Měděná topná spirála.

Titanová anoda pomůže chránit železo. Jenže tady chcete chránit měď,
fakt nevím. Problém může být i ve složení vody. Nejspíš má výrobce
odzkoušené, že měď izolovaná od železa (nerezu) tam v nějakém složení
vody vydrží a že problém může nastat s nějakou agresivnější vodou, která
ty potenciály někam posune. Asi by stálo za to zeptat se u výrobce,
třeba to už s někým řešil a možná i vyřešil. Někdy je to duchařina.

Anděl