Re: OT: Měděná topná spirála.

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 16 21:52:25 CEST 2022

Já myslím že titanová anoda s vhdodným napájecím zdrojem pomůže vždy.
Koupit se dá v Dražicích nebo u Regulusu.
Ve skutečnosti to není čistý titan (ten se dá kopit jako svařovací
elektroda, ale anoda z něj se také rozpouští ) ale je to titan potažený
platinovou černí. Já mám plynový bojlér, s nevýměnnou Mg anodou. Ctěl
jsem si jí sám vyměnit za tu titanovou, ale nedokážu jí povolit.
Lubor