zapojeni proudoveho chranice

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Říjen 15 13:17:40 CEST 2022

Zdravim,

ano, zni to rozumne, ale nechci travitcely vikend hledanim duchu (mozna neexistujicich).
k te opakovane 'chybe' doslo tak, ze nejdriv v objimce (nahradni osvetleni) doslo ke zkratu.
pak to neslo nahodit, bud shodil chranic, nebo jistic pred nim.

na druhy den se nejak povedlo nahodit.
podruhe se to stalo tyden na to, pro zmenu zkratem ve vypinaci svetel (v obou pripadech 'mistrovali' zednici).
prestalo mne bavit 20-30x shazovat a nahazovat, odpojovat a zas pripojovat ...
dokonce padal, i kdyz na neho nebylo vybec nic napojene.

tak vymenim chranic a i ten jistic - oba totiz uz slouzily par let, nebyly nove.

:)

  Sam