Re: OT: termotiskárny na štítly

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Říjen 15 12:20:18 CEST 2022

Správný směr. Moje ji má na pružinkách, které zapruží a zamáčknou se jak
se tiskárna dovře. No a to dovření je problém, protože se mě tam nějak
vždycky skřípla ta cívka (se v tom nějak potichu rozvinula, asi ten
voskový papír), se samotným papírem mi to tedy jde úplně krásně. Cívku
jsem tedy klasicky utáhl (hodně), už se nerozmotává a tiskne to.

Teď ještě vyřešit appku, v tom iPrint nejde zadat délka tisku ani nijak
kalibrovat pozici začátku samolepky, takhle je to na několikátý pokus.
Víte o nějaké apce, kde zadám velikost štítku?

Díky moc!