Re: KiCad - otočení souřadnice Y

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 14 23:44:17 CEST 2022

Děkuji oběma.
Rád věřím. Nebo zatím spíš doufám.

Když položím Googlovi stejný dotaz na nějakou věc (třeba : "XXX solder
paste export dxf", kde za XXX použiju jednou "eagle" a podruhé "kicad"),
tak na řešení v Eagle dostanu 5x tolik odpovědí a návodů než pro KiCad.
Včetně toho jak to třeba vyexportovat pro řezačku Cameo a další.

Naopak pro KiCad docela často dostanu dotazy typu "... v Eagle jsem
export dělal bez problémů, ale nevím, jak na to v KiCadu ...". A k tomu
případně rady typu "vyexportuj si to do Gerberu, natáhni do FlatCAMu a
tam si vygeneruj vrtačku".

Já to nechci kritizovat, na to zatím o tom vím prd. Ale překvapilo mě,
že je to naopak, než jsem si to představoval.
Myslel jsem, že naopak bude problém vybrat si mezi 20 různými exportéry
do DXF. A ono je problém najít aspoň nějaký.

PL