Varianty riesenia IO-pinov

wek konfera na efton.sk
Pátek Říjen 14 22:32:45 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,
na tieto obvody som uplne zabudol, resp. vypadli z vyhladavania, pretoze som hladal len obvody so 4 vstupmi/vystupmi. Myslim, ze som ich uz niekde videl, ale som na tu radu LVC uplne zabudol. V kazdom pripade si ich zapisem do zosita a pozriem sa, ci su pinovo-kompatibilne s tymi TXS, TXU.

Ten obvod s tranzistorom som nepozeral preto, lebo su to 3 suciastky na pin, co je vo finale dost vela suciastok a miesto na plosnom spoji, a navyse este treba doriesit ESD. To ten integrovany obvod ma uz urcite nejako vyriesene.

V kazdom pripade dakujem za obidva tipy.

A.

A co vam nevyhovuje na obvodech napr. SN74LVC1T45 ve spouste variant a
nasobnosti?