Re: KiCad - otočení souřadnice Y

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 14 21:29:34 CEST 2022

Kicad má samozřejmě taky možnost spouštění scriptů, na rozdíl od Eaglu
ve standardním Pythonu. A také je přístup ke všemu.
Ale je to tam trochu víc rozstrkaný.

Jednak je tam klasická varianta prostě otevřít fajl a spustit, kde je i
nějakeé prostředí s editorem (nevím jak v 6, ale v 5 se mi nelíbí). To
poměrně často používám na různé automatické rozmístění součástek. Jako
třeba tady: https://dejvice.cz/edison/spirala/

Pak je možnost přidávat pluginy, např. můj oblíbený je iBom, aneb už si
skoro nedovedu představit jiný způsob při ručním sázení součástek.

A ve schematu je zas generování BOMu, tam se vybere script a ten ho
vygeneruje. S tím jsem si taky vyhrál, takže mi to dělá hezkou HTML
tabulku i s linkama a počítá ceny a ty můžou bejt pro více skupin podle
počtu ks po kolika se součástky kupujou. Takže už při návrhu schematu
můžu zjistit, kolik bude stát 1 ks při malé a při velké sérii, kolik
bude stát minimální nákup, ...

PH