RE: OT: termotiskárny na štítly

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Říjen 14 17:41:23 CEST 2022

Mimochodem, já jsem kdysi dávno koupil mechaniky termotiskáren EPSON, asi 10 kusů, dokonce s odstřihem. Koupil jsem k nim také konektory pro připojení elektroniky. A dost složitě jsem k nim sehnal servisní manuál, podle kterého jsem si chtěl udělat tu elektroniku (spínací obvody). Mám je stále v garáži, nikdy jsem se k tomu nedostal 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukeš
Sent: Friday, October 14, 2022 4:18 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: termotiskárny na štítly

Tahal jsem hodně, je to tam jak přilepený, vytiskne to jenom vodorovnou čárku.

No nic, za 15 vočí to risknu a zkusím opilovat tu plechovou šablonu, do které zapadne to podávací kolečko a tím tam vznikne příslušná vůle tak, aby byla větší. Pro zmenšení vůle tam bude nějaká odlepitelná samolepka.

Stejně to tajemství krásného tisku je v té přítalačné síle na ten termopapír, běžné POS tiskárny jsou vyblledl už nové, protože tam mají vůli na tlustší papír.

A jak jsem zjistil u jednoho modelu POS, objednává se jiný model na termoetikety, a jiný na termopapír, takže je to skutečně jen v té vůli.

Petře Z, to jsou termosamolepky. A je to pro malé čínské děcka do školy, proto to má takový kočičkový patvar.