gen4-uLCD-43DCT-CLB

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Říjen 14 16:58:14 CEST 2022

My používáme inteligentní displeje od Dwin Technology. Dříve s odporovým
dotykovým panelem, i nějaké máme skladem (
https://papouch.com/4-3-inteligentni-dotykovy-lcd-displej-s-rs232-p2319/ ).

Ale chtěl jsem kapacitní dotykový panel, přece jen je to pro dnešní dobu
standard. Použili jsme tyto:
https://www.dwin-global.com/5-inch-incell-smart-lcd-hmi-touch-panel-dmg1270t050_06wtc-industrial-grade-product/
.Ve skutečnosti vypadá mnohem lépe, než na fotkách.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby