FVE: upgrade fw v menici GOODWE - ET ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Říjen 14 11:07:03 CEST 2022

hezky den.
vcera jsem byl, jako uz po nekolikate, prizvan k reseni problemu od
kamarada. tentokrat k instalaci FVE s hybridnim menicem GOODWE-ET.
jeho pozadavek byl, aktualizovat fe. menice na verzi, ktera bude mit na
konci "22", jinak nebude fungovat komunikace s bateriemi.
jako pokusne pracoviste ma svoji cerstve namontovanou FVE s timto
menicem, jen zatim bez baterii.
od vcera vecera stahuju co muzu a koukam na videa a potreboval bych
alespon naznacit nebo odpovedet na par veci.
k upgrade fw. dostal jako montazni firma soubor
"410-02041-22(233)jlink(app) (1) (1).bin"
pak jeste aplikaci "EzFlash_D.exe" a "hex2000.exe"
k tomu soubory "410-04030-03(v124)_slave.out" a
"410-04029-03(v124)_master.out" + kabel usb samec/samec(ten si koupil a
nesmyslne snad 3m :-(.
u instalace jsme se pripojili pres direct wifi pres aplikaci "pv
master"a ted. do internetu to zatim registrovane neni.
1. lze pres tuto aplikaci v mobilu/notasu udelat upgrade fw. menice ?
nejaka polozka update tam je, neco to dela(strasne rychle) pak 30s cekat
a nic, ale mam pocit ze to je fw. toho wifi/usb donglu. cislo fw. menice
se nezmeni.
2. je upgrade pres usb a EZflash v poradku a jake je nebezpeci, ze to
cele umre a menic pojede zpatky k distributorovi na servis ? jsou
potrebne soubory dostatecne pro upgrade ?
na webu jsem nasel nejake varovani a jinak upgrade pouze pres on-line na
zaklade pozadavku u vyrobce do cca 24h.
nejak se to budu muzet naucit, protoze ty FVE veci zacinaj najak
zamorovat okoli a jsem neco vic jak elektrikar :-)
diky za info, nebo alespon popstrceni.
ctu ruzna fora, hodne veci je ve videich a vsechno vypada, ze to ma
frcet na prvni dobrou :-)
FVE zdar !
tomik.
p.s. instalaci s timto menicem ma rozdelanych snad 5.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín