Re: OT: termotiskárny na štítly

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Říjen 14 10:43:57 CEST 2022

Ahoj,

já mám pořád "originál" štítky koupené v sadě tady:
https://www.aliexpress.com/item/1005003341930695.html
Ty fungují celkem normálně.
Asi bych měl tendenci měnit papír a nevrtat do tiskárny. Přece jen je to
takové papírové zařízení.

P.S. se divím, že tu někoho ta tiskárna překvapuje, když jsem jí tu
rozebíral, dával jsem spoustu fotek a také jsem napsal nějaký popis do
amára.