Re: KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 14 06:51:19 CEST 2022

Zdravím,

distribuce mají většinou balík Kicadu hodně starý.  Notnou dobu
instaluji Kicad přes flatpak:

flatpak install KiCad

aktuálně je tam verze 6.0.7.

Zkuste. mě se to osvědčilo. (i pro jiné aplikace)

Petr