Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 13 22:13:08 CEST 2022

Dávám je v pohodě v hojné míře do pružných svorek Weidmuller na DIN lištu. Zatím s tím nikdy nebyl problém. Ano, někteří výrobci nedoporučují dutinky, to je potřeba sledovat. Například do WAGO svorek řady 221,  takové ty propojovací oranžové klapací, tam se výrobce o dutinkách nezmiňuje, tak tam cpu holé dráty od licny. Ten Widmuller přímo uvádí dutinky a také rozměry dutinek pro izolované a neizolované.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, October 13, 2022 9:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Tak pokud je to pod sroubek, tak je to asi jedno, jen pri opakovane montazi se mi zda, ze se ty ctverecky rozlamou driv.
Co by me zajimalo, jak je to s pruznymi svorkami, tam jde asi dost o to, jaky se vytvori odpor mezi licnou, dutinkou a kontaktem... Ucko v tom moc nedrzi, ctverecek asi lepsi ale jak to ma s kontaktni plochou?
Nekteri vyrobci to doporucuji davat bez dutinek, ale to je zase pakarna tam nasoukat.