Re: [OT] čtení hodnot digitálního kalorimetru

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Říjen 12 20:31:06 CEST 2022

Super, to je jasné a úderné. Takže měřidlo z mého příkladu si myslí, že
aktuální spotřeba je 00000.
Měřidlo tedy má i nějaké hodiny.

Jaký je vlastně princip měření? Dá se nějak vyjádřit měřená hodnota jako
veličina? Nebo mohu jen konstatovat, že když jeden píše 2 a druhý 1, tak
to znamená, že spotřeboval 2x víc tepla?

(podáš prst a utrhnou ti ruku)