Re: Leštění plexi palubky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 12 20:23:10 CEST 2022

Díky za tip, uložím si ho na příště.

Mezitím jsem se odhodlal, uchopil klůcek, dvě různé zubní pasty, flašku
slunečnicového oleje (jiný aktuálně nebyl po ruce) a zhruba po hodině a půl
a asi pěti litrch potu vypadá palubka zhruba tak, jak jsem si představoval.
Zůstaly tam tři nebo čtyři původně velmi rušivé škrábance, ty jsou nyní
zaleštěné a vypadají už jen jako zvlnění materiálu - na to, abych je
vybrušoval poctivě úplně až do hloubky jsem se úplně necítil, to už by
nebylo na tu pastu, ale nejdřív na nějakou sadu jemných smirků a to už bych
zbodal s velkou pravděpodobností, znám se :)

Každopádně úspěch. Díky všem za rady a dodání odvahy.

Pavel Kutina

P.S.: Jo a ten olej do zubní pasty je proto, aby ta potvora nevysychala při
broušení, docela dost to pomáhá.

----- Original Message -----
From: "Vladimír" <newlad na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 12, 2022 6:31 PM
Subject: Re: Leštění plexi palubky

Doporučuji pastu Unipol Dur plastic polish, občas s ní leštím kryty
např. gramofonů, a je výborná. Při použití vrtačky nebo brusky velmi
opatrně, strašně snadno se povrch plastu nataví teplem a pak to jde
odstranit jen velmi, velmi těžko.
https://www.brousimedoma.cz/lestici-pasta-unipol-2101-dur-plastic-polish/