Re: Leštění plexi palubky

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Říjen 12 15:02:56 CEST 2022

Ahoj,

Proč jen jeden pokus? Nemáš tu s tou dírkou?

Někdy se používala "tempo leštěnka" a někdy se používal "sidol".

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 10. 2022 13:15:00
Předmět: Re: Leštění plexi palubky
"Ta zubni pasta mne také napadla, vybavil jsem si, že jsem kdys nahrazoval
nějaký kryt displeje a zalešťoval zubní pastou, rozmíchanou v oleji, jen to

byla asi tak třicetkrát menší plocha, než potřebuju teď. Doufal jsem, že
doba pokročila a někdo nadhodí nějaký zázračný (nejlépe nanotechnologický, s

modrou LED) přípravek, kterým to půjde nejlépe úplně samo.

A trochu vážněji - blbé je, že nemám nejmenší tušení, co je to za materiál,

a po těch více než dvaceti letech v autě se to může chovat trochu neobvykle.

Třeba by se dalo najít něco, co ty škrábance nerozleští, ale zneviditelní,
jako to třeba dělávala pasta Displex - ale to je to, co nevím, a mám jen
jeden pokus.

Pavel Kutina