RE: Leštění plexi palubky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Říjen 12 14:58:29 CEST 2022

A ako vylestit skrabanec na displeji notasa?
Po zalesteni sa sice skrabance stratia ale z matneho sa stane leskly

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Wednesday, October 12, 2022 2:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Leštění plexi palubky

Dvakrát som leštil svetlá. Nie je to žiadny problém.
Ak je to rovná plocha, teda bez výtsupkov a podobne, tak:
V predajni autolakov si kúpte brúsny papier od 400, 600, 800, 1000  do
2000-3000 a brúsnu pastu (zrnitosť si nepamatám, poradia vám) a molitanový disk Do akuvrtačky disk so suchým zipsom.
Brúste postupne pod vodou. (v jednej ruke vrtačka v druhej postrekovač) Dôležité je, aby ste dosiahli od začiatku hĺbku škrabancov. Pri jednotlivých krokch brúsenia to bude stále škaredé, matné. Na záver pod molitanom s pastou sa stane zázrak

Na youtube je mnoho návodov, napríklad
https://www.youtube.com/watch?v=Gp1tNnH9EA0

Možete si kúpiť aj sadu na leštenie svetlometov, je to podstatne drahšie a možno už niektoré veci v dielni máte..

Ja som neriešil UV ochrenu. Boli to staré autá a vydržalo to pár rokov.

IK

Dňa 12. 10. 2022 o 13:11 Pavel Kutina napísal(a):