Re: Leštění plexi palubky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 12 13:21:20 CEST 2022

On Wed, 12 Oct 2022, Pavel Kutina wrote:

> A trochu vážněji - blbé je, že nemám nejmenší tušení, co je to za materiál, a
> po těch více než dvaceti letech v autě se to může chovat trochu neobvykle.
> Třeba by se dalo najít něco, co ty škrábance nerozleští, ale zneviditelní,
> jako to třeba dělávala pasta Displex - ale to je to, co nevím, a mám jen
> jeden pokus.

Kupte si sadu na lesteni autosvetel, otec takhle lestil zazloutla svetla
pred technickou a vypadaly dobre. Mate tu provrtanou palubku na ktere to
muzete testovat. A sezente si vrtacku nebo brusku s regulaci otacek
a lestici kotouc, protoze to trva dlouho a ruce rychle boli. Je treba
moc netlacit a dat tomu cas.