Re: Leštění plexi palubky

Středa Říjen 12 12:32:11 CEST 2022

Plexi jsem vždycky leštil hadříkem, na který jsem nanášel zubní pastu
fluora. Zubní pasty obsahují jemná brusiva - jak které a záleží jak
jemná, ale s fluorou to šlo vždycky dobře. Jediné, kde jsem narazil,
bylo plexi silně narušeném UV zářením. Deska, kterou jsem zatěžoval film
při svícení tišťáků (rtuťová výbojka) se mi zdála trochu zašlá.
Oblíbenou fluorou jsem na tom nadělal takové šmouhy, že jsem to plexi
nakonec vyhodil. Povrch byl asi rozpadlý i do hloubky.

Anděl