Re: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Říjen 11 21:21:08 CEST 2022

Proč může vypadnout chránič? Kudy ten proud z motoru uteče?

Přes chránič jsou L1,L2,L2 a N, takže pokud ten motor nemá průraz na
kostru (PE) tak chránič podle mě vypadnout nemůže. Nebo se pletu?

Petr