OT: Doporucte dron

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 10 22:17:39 CEST 2022

Trochu odbočka. Včera večer (za tmy kolem pul deváté) nám nad městěm letalo
nějaké UFO. Kravál to dělalo jako menší vrtulove letadlo resp. mozna i
větší (byla slyset jakoby jedna vrtule ne nekolik s různými otáčkami).
Umelo to viset a rychle měnit směr. Blikaly na nem dvě bila svetla a jedno
cervene. Letalo to ruzne nad celým městem a na konec to asi přistálo cca
3km od města na menším travnatém letišti. Co to mohlo být? Nějaká nová
hračka policie? Tak jsem si vzpomněl na ty vojenské drony, které prý nejsou
skoro slyšet... tak tohle byl úplný opak.