RE: OT: Výzva. Aliexpress - nedoručování zásilek CZ0000xxxx, popřípadě jinak označených, ale nedoručených

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 10 15:11:57 CEST 2022

U dražších zásilek doporučuju využít storna platby kartou přímo v bance.
Stačí doložit snahu o řešení a to, že zásilka nebyla doručena. Naše banky s
tím nemají problém.
Ideální by bylo ještě tohle jako zpětnou vazbu poslat Číňanům, ale
předpokládám, že jim to bude jedno a budou strkat hlavu do písku dál. Já už
raději nakupuju na eBay, tam je ochrana kupujících mnohem lepší.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of petr512
Sent: Monday, October 10, 2022 3:05 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Výzva. Aliexpress - nedoručování zásilek CZ0000xxxx, popřípadě
jinak označených, ale nedoručených

   Tak jsme se s Aliexpressem nepohodli,

   bylo mi zamítnuto několik reklamací na nedoručení zásilek označených
CZ0000xxxxx v celkové hodnotě přes 50USD. Přestože jsem několikrát
komunikoval přímo s help-deskem Aliexpressu, dokonce přišel od nich i jeden
nicneříkající e-mail. Mnoho času jsem odepsal komunikací s prodejci, kteří
ovšem jsou blbější než čerstvě vzejitá tráva, protože používají pouze jednu
mantru tibetského mlýnku - "hledej zásilku u svého pošťáka"
   Konec.
   Pokud mi pošlete identifikaci vašich nedoručených zásilek z Aliexpressu
zpracuji to do jednoho souboru a odešlu přes jednoho rozumného čínského
prodejce přímo Aliexpressu.

   Případná hlášení, prosím, na e-mail: per512 na seznam.cz
   Do Předmětu na začátek VŽDY text: Alix:  (ať je můžu automaticky
filtrovat)

   V textu pak údaje o zásilce, datum obchodu (formát YYYY-MM-DD), oddělovač
";" - středník, místo desetinné čárky prosím tečku "5.55", cenu zboží
alespoň přibližně v USD, Status (nedodáno - "N", nedodáno-zamítnuto - "NZ",
nedodáno-refundováno - "R"):

DATUM_Nakupu;Order_ID;Tracking_No.;Hodnota_USD;Status

Příklad:
2022-10-01;8156054601887310;CZ000015670428;9.56;N

   Datum uzávěrky sběru údajů: konec října. Poté zpracuji a odešlu. A možná
se něco stane. Nebo taky ne. Uvidíme.

   Případné komentáře pod tyto údaje.
   Pokud víte o někom dalším se stejnými problémy - nedoručování zásilek z
Aliexpressu, klidně přidejte.
--

   PetrP