OT: Doporucte dron

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 10 13:01:38 CEST 2022

Dobry den

uvazuji se bych si poridil dron, ale nikdy jsem s nicim nelital.
Zbezne jsem prohledl nabidky a v podstate jsou dva vyrobci DJi
nebo Autel.

Zajimave vypada DJi mavic 3 ale je moc drahy, mozna by stacil
DJi mini 3 Pro kde uz je cena prijatelna. Ale nevim po cem se
divat na jake parametry.

Nekde se uvaji dosah tech dronu 12km - je to realne ?

Nemate zkusenosti s temito vecmi ? - co by jste doporucili, na
co si dat pozor ? Potrebuji aby se to dalo koupit v CZ.