Re: OT: login do my.st

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Říjen 10 10:17:35 CEST 2022

diky za odpoved..
ve spamu jsem samozrejme hledal...
ale netusil jsem, ze mame jakoze dve urovne, tu druhou pristupnou z uplne jineho rozhrani o kterem jsem doposud netusil..
po zadani pravidla do bile listiny v mailu to uz funguje..
asi jsem si nepoznacil nove zvolene heslo, kdyz st pritvrdilo pozadavky na jeho tvorbu a stare bylo bohuzel kratke i kdyz obsahovalo znaky, cisla, specialni znaky.... achjo.
v.

> Od: "Peter janiš" <peto.janis na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 10.10.2022 09:42
> Předmět: Re: OT: login do my.st

Zdravím,teraz som to skúsil a bez problémov. Zmena hesla cez https://www.st.com/cas/login <https://www.st.com/cas/login> funguje, CubeIDE ide sosnúť.Nemáte reset email v spame?Mám gmail.p.j.
po 10. 10. 2022 o 9:27 Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz <petrucha na volny.cz>> napísal(a):zdravim,
 dovolim si trochu zneuzit poznatku ze diskuzi ctou lide z st..
 uz minimalne od minuleho tydne se nejde prihlasit a tedy ani stahnout software ze stranek st.com <http://st.com>.. nefunguje login, ani neprijde mail po zadosti o reset hesla..
 myslel jsem, ze je to chyba na mem prijimaci, ale vcera mi psal student, ze nemuze stahnout cubeide ze stejneho duvodu...
 netusite prosim nekdo co je spatne? zatim jsem teda nezkousel udelat novou registraci na jiny mail, ale to myslim delal prave ten student...
 Diky
 v.