Re: identifikace napájecího konektoru

David Obdrzalek david.obdrzalek na mff.cuni.cz
Neděle Říjen 9 22:35:01 CEST 2022

Taky jsem ho měl k notebooku Dell. Zapojovalo se to do zdroje, měl na jedné straně výstup na ten jejich konektor pro ntb, na druhé vstup 220 a na třetí tajdleten, co se do něj zapojil právě tenhle konektor s kabelem z auta ze zapalovače 12V (a možná jsem k tomu měl i jeden drát do letadla). V životě jsem to nevyužil.
D. O.