OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Říjen 9 11:51:25 CEST 2022

Doplním,

při zatahování kabelu je tento potřeba nějak "lubrikovat", na sucho to
jde hodně blbě.  Buď mýdlová voda, nebo nějaký řidší olej co nepoškozuje
izolaci, často pomůže i obyčejná voda.

Petr