OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Říjen 9 11:43:07 CEST 2022

Zdravim,

jsem si dal chvilku na vychladnuti (ale moc to nepomaha).
takze spis zkusim polozit konkretni otazky:
- jak se natahuji kabely takovych delek do trubek? jde to vubec v domacich podminkach?
- daji se ty ochranne trubky napojovat? idea: ted bych ulozil jenom cca 4 - 5 m a zbytek pak pozdeji (pristi rok)
- jako delku je mozne protlacit? (pro dany kabel - predpokladam pekne tuhy)
- kolik 'ohybu' je jeste mozne protlacit? potrebuji cca 5 - 6 (pozn. jak predesly bod)
- nebo cim protahnout? tak dlouhe pero (co jsem pouzival v dome) nemam

:)

  Sam