Re: Dálkové ovládání

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Říjen 9 11:30:05 CEST 2022

Nechtěl bych to nějak rozporovat, ale jako největší úskalí vidím
mechanickou stránku. Tedy zajistit si krabku, která pojme těch 5
tlačítek, ideálně v rozložení, které Pavel očekává. To ostatní je pak
celkem brnkačka.
V číně se dají koupit třeba taková hezká zadlabávací kolečka:
https://www.aliexpress.com/item/4000251467791.html
U těch se asi vyplatí je buď použít jak jsou. Pak stačí zjistit, jestli
rádio nemá připojený pin C11 na konektoru ISO 10487:
https://forum.arduino.cc/t/wired-remote-control-car-stereo-radio/444469
Podle mých chabých znalostí je na něm jen signál z IR přijímače.
https://forum.arduino.cc/t/remote-control-wire-protocol-for-kenwood-car-radios/345258/2

Ten signál ta přijímací bednička nějak naplňuje. Pokud ne, tak bych
použil nějaký levný keeloq (HCS200) a ten bych nacpal do vysílače a na
stranu přijímače si buď vrazil arduino, nebo v mém případě PIC16F15213
za deset korun a pustil si na něm příklad pro čtení. To musí na ovládání
rádia stačit.

Ale jak říkám, na začátku jsou ty ovladače.

Druhá možnost je koupit si nějaké bluetooth ovladače, pak bych si udělal
přijímač z ESP32 a hotovo.