Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Říjen 9 09:46:57 CEST 2022

Není problém si koupit hotový koncový stupeň do pásma FM rozhlasu s výkonem
600W :

http://broadcastconcepts.com/catalog/BLF278-600W-FM-Pallet-Amplifier-p-78.html

Samotné vlastnění takového zařízení není žádnými předpisy limitováno, to
bylo za komunistů, že jste doma nemohl mít bez licence žádný vysílač,
teď můžete mít co chcete, ale jak to zapnete, je problém.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW