Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Pátek Říjen 7 21:32:53 CEST 2022

Na průmyslovce v Kutné Hoře jsme si taky hráli s Lecherovými dráty. V
oscilátoru byla elektronka snad ECC85 a mělo to sílu, že jsme kolem těch
drátů jezdili se žárovkou s kroužkem z drátu a učitel byl naprosto v
klidu. Takže ani tehdy (za komunistů) to nikdo neřešil.

Anděl