Re: Software pro tvorbu a tisk štítků.

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Říjen 6 15:09:27 CEST 2022

Zdravím,
třeba brother má aplikaci, kde si to takhle nadefinujete rozložení a
potom to umí natáhnout z databáze/excelu data.
Ale je to takové poloautomatické. Možná by aplikace zvládla i
konkurenční tiskárny, jelikož mi umožňuje tisknout i na normální tiskárnu.

Ale myslím že by neměl být problém si případně napsat svůj SW, tiskárna
se jestli si dobře pamatuji tváří jako plátno (canvas) u určitém
rozlišení a můžete si namalovat co potřebujete.

Libor