LiXX baterie pro auto/moto

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Říjen 6 10:21:01 CEST 2022

Baterka krasna, akorat ta cena :)
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, October 5, 2022 5:48 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LiXX baterie pro auto/moto

Zrovna se tady hrabu v baterkách do mrazu. Články LTO můžete nabíjet od
-40 st.C, snesou velké proudy. U nás jsou dobře sehnatelné 30 Ah, nevím,
jestli se vám tam taková baterka vejde.
https://www.batterystore.cz/cs/clanky-lto/16-clanek-lto-30ah-23v-yinlong-661
60h.html
https://eskutr.cz/domu/1280-baterie-lto-23v-30ah-elerix.html
Myslím že na startování úplně super a s životností 20 let přežijou tu
motorku. Jen je problém s balancerama pro 2,3V. Doporučovali mi než to
shánět, balancer si udělat.

Anděl