Re: Rizeni akumulacnich kamen

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Říjen 4 14:48:52 CEST 2022

Nevím moc o regulaci těch kamen,
váš požadavek je  způsoben tím že plně nahřátá kamna v topné sezóně i při neaktivním vnitřním ventilátoru přetápějí místnost?
Lubor

> Od: "IVAN KOZÁK" <i.kozak na tiscali.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 04.10.2022 12:48
> Předmět: Rizeni akumulacnich kamen

Hezky den,
 je to nyni sama uspora a tak se chci zeptat, neresil nekdo z Vas rizeni nabijeni akumulacnich kamen.
 Drive existovala nejaka automatika ANAK ktera podle venkovni teploty upravovala delku nabijeni AKU.
 Nasel jsem neco na internetu, ale neresil to nekdo nap. pomoci Raspberry ??
 Mam sazbu 20 hodin  a misty mam misto primotopu male akumulacni kamna a nechce se mi porad tocit
 termostatem.