Re: řízení relay boards (R421B16)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Říjen 3 20:37:22 CEST 2022

Dobrý večer pane Čížku,

přečetl jsem si Váš dotaz. Quido RS 2/32, (
https://papouch.com/quido-rs-2-32-2-vstupy-32-vystupu-a-teplomer-p4662/?cid=145
) máme skladem, umí MODBUS RTU. Cena je vyšší, ale pro účastníky HW
konference vždy nabídneme slevu. Držáky na lištu DIN máme různé. Instrukce
pro rozepnutí nebo sepnutí všech vstupů existuje, i když teď nevím, jestli
přes protokol Modbus RTU. Je to čistě náš produkt, může doprogramovat, co
je třeba.

Pokud máte zájem si Quido vyzkoušet, rádi Vám jej půjčíme. Stačí napsat
email (nejlépe na mě), nebo to můžete udělat i přes eshop: Dáte Quido do
košíku a při platbě zvolíte Zápůjčka.

Kolegové také rádi poradí, pokud by vznikl nějaký problém.

(Děkuji panu Hankovi za upozornění).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby