3,3V nahrada teplotneho senzoru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 3 15:34:15 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,

dalsie preferencie su puzdra TO92 alebo SOT23-3 kvoli spajkovaniu. A
problem je aj Ta dostupnost, Farnell ich vobec nema a u Analogu len
100ks, co je na domace bastlenie trochu vela kusov.

Co sa tyka ponuky p.Labaja, velmi pekne mu za nu dakujem. Ale je to
len domace bastlenie, takze necham to na jeho rozhodnutie, ci ho
spravi alebo nie. V mojom zapojeni je to len alternativa ku 1-wire,
ktora by podla datasheetu od 3,0V mala fungovat. Ten pokus by bol len
doplnkovou informaciou. To co by ma ale zaujimalo ovela viac je to,
ako by sa spravala ta TMP04 pri napajani spinanym zdrojom s niekolko
100mV zvlnenim na napajani. To je totiz dovod preco hladam 3,3V
senzory. Na pokusnej doske mi to zvlnenie totiz zacala robit starsia
LM2594, ktora napaja 340mA LED-display. No a vplyv toho zvlnenia
neviem vyskusat bez fyzickeho kusu.

A.

když se podívám k Analogu, tak TMP06 má PWM, open drain a napájení od
3V. Možná je problém dostupnost, pouzdro?
            Tomáš Urbanec

Dne 3.10.2022 v 14:09 Petr Labaj napsal(a):
>* Náhradu neporadím.
*>* Ale protože mám nějaký počet těch TMP04, tak můžu udělat pokus, co by to
*>* dělalo na 3.3V.
*>* Tedy jestli to pojede a jak to bude v porovnání jednak s 5V napájením a
*>* jednak mezi více kusy navzájem.
*> >* Je to ale přece jen trochu pracné (jako ostatně většinou každý
praktický
*>* pokus), tak bych to dělal jen v případě zájmu.
*> >* PL*