3,3V nahrada teplotneho senzoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 3 14:09:21 CEST 2022

Náhradu neporadím.
Ale protože mám nějaký počet těch TMP04, tak můžu udělat pokus, co by to
dělalo na 3.3V.
Tedy jestli to pojede a jak to bude v porovnání jednak s 5V napájením a
jednak mezi více kusy navzájem.

Je to ale přece jen trochu pracné (jako ostatně většinou každý praktický
pokus), tak bych to dělal jen v případě zájmu.

PL