Re: Čtení polohy potenciometru bez ADC - variant 1B

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Říjen 2 19:00:54 CEST 2022

Já jsem si tam přidal ještě jeden sériovej odpor, abych se nepřetlačoval
s napájením, když je potenciometr v poloze s nulovou hodnotou.
Aktuálně mne trápí, že neumím spočítat časové konstanty, ale ono nebude
moc vadit s tím trochu experimentovat. Odpor i trimr mám 5k, kondenzátor
jsem myslel 1n, ale nevím, jestli to nebude moc málo.

Pokud máte neproporcionální písmo, pak uvidíte schéma:
                   |    |     | MCU
                       _|_    |
                       ---    |

                       _|_