OT: Re: Dojezdove kolo

AZE aze na seznam.cz
Sobota Říjen 1 23:44:00 CEST 2022

-normalne pneumatiky su 205/55 R16
-na dojazdovom koliesku T125/70D17 98M
Mě to vychází normální pneu 630mm, dojezdové 605mm, 25mm jistě není problém.
V mém případě by to bylo 596mm a 503mm, téměř 10cm....
aze

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Šinko
Sent: Saturday, October 01, 2022 11:19 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dojezdove kolo

Mam toyotu, po 3 autach z druhej ruky, prve nove (uz pomaly 4r). K nej
bola len opravna sada, ale ja som vyslovene ziadal rezervu. Vramci
vyjednavania mi ju dali "v cene", teda nedoplacal som nic. Plus zdvihak
a kluc. No ale ten model ma pod kufrom pripravu len na dojazdove koleso,
takze mam take. Ano, je popisane upozorneniemi, najvacsie je ze max
80km/h. Ako si tu citam tuto diskusiu, pohladal som, co o tom pise "moj"
navod:

Ak dôjde k defektu pneumatiky predného kolesa na ceste pokrytej snehom
alebo ľadom
-Nasaďte kompaktné rezervné koleso na miesto jedného zo zadných kolies
vozidla. Vykonajte nasledujúce kroky a nasaďte snehové reťaze na predné
kolesá:
-Vymeňte zadné koleso za kompaktné rezervné koleso.
-Vymeňte predné koleso s defektom za koleso demontované zo zadnej časti
vozidla.
-Nasaďte snehové reťaze na predné kolesá.

Z toho mi vyplyva, ze mimo zimnych podmienok mozem to "koliesko" pouzit
aj na prednej naprave.

Vsetko mam nafotene, tak som nasiel udaje:
-normalne pneumatiky su 205/55 R16
-na dojazdovom koliesku T125/70D17 98M
Realny priemer/obvod mozem pomerat prilezitostne :)

miro