Osazovacka

jurp jurp na volny.cz
Sobota Říjen 1 12:57:41 CEST 2022

U mne jsou 'specificke' podminky. Holt jsme v Cesku.
SW je original uzavreny a osobne si myslim ze ten algoritmus je nejak
cinsky cinskej. Nejhure chodi Top kamera na fiducialy. Jedu 99.9% PCB
v lesklem zlate a tam je hrozne hakliva na odrazy. Puvodne vyrobcem
doporucovane 1mm fiducialy neslo prakticky pouzivat. Presel jsem na 1.5mm,
coz pomohlo, ale ne uplne. A po 2 letech a stiznostech vyrobce dal do navodu
jako doporuceni fiducial >1.5mm.  Idealni je u mne 1.5mm a pocinovat, odsat a
ocistit od tavidla. Holt kombinace analogove kamery a algoritmu je nedobra.
Vyssi verze stroje uz maji HD kameru do USB, tak mozna chodi lepe.

Bot kamery pro componenty, tam az takove problemy nejsou, jen obcas se musi
doupravit kontrast snimani, kdyz ma cin na padech ma jinou odrazivost.
Proste po zalozeni noveho kotouce to zacne chybovat a zahazovat soucastky.
Ale vskutku nejlip se to chova, kdyz jsou kryty zavrene.

JURP