Osazovacka

jurp jurp na volny.cz
Sobota Říjen 1 09:28:36 CEST 2022

Vyjadrim se jen k necemu.
1) Ano, priprava vyroby, napaskovani feedru, osazeni, nastaveni, odladeni
programu je casove velky opruz
Ma rada-pokud tam nejsou feedry typy CL a podobne rady, ruce pryc.
Anebo je treba si ujasnit:
  chci si hrat a posilovat hlasivky a slovnik vybranych slov-pak to muze byt
  i neco jineho levneho.
  chci vyrabet-tak unifik feeder (typicky Yamaha CL)
  jo, pripoustim je jeste kategorie atyp feedru (push  feeder, nebo elektriky
  na Neoden4), tady bych rekl, jde to, ale dre to.

2) Bez kamery dneska ani ranu.
Svetelne podminky-ja skoncil jako macarat jeskynni, okna mam zalepene
papundeklem s napisem NEBRAT.

3) Hmotnost-zaruka stability. Od ni se odviji i max. pracovni rychlost.
Je to lehke-klepe se to, presnost v haji, rychlost v haji.

4) OpenCV-vzdalene sleduji a pokrok je za posledni 3 roky videt.
Ted by se dalo i o necem takovem uvazovat.

5) Rychlost-zalezi kolik, ceho chci vyrabet.
Ciste muj osobni nazor:
  1 hlava-hracka na rozkoukani
  2 hlavy-mensi vyroba, ale pokud mozno s changerem, bez nej to bude bolet
  4 hlavy-stredni vyroba, lze uz prezit i bez changeru
  6 a vice hlav-vyroba, a pokud je i changer tak super
Ano souhlas-je to lepsi kino nez automaticka pracka

JURP